خانه وبلاگ اندازه گیری اشعه مایکروویو با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



اندازه گیری اشعه مایکروویو با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

اندازه گیری اشعه مایکروویو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اندازه گیری اشعه مایکروویو را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات مایکروفر ضد اشعه-مایکروویو بدون اشعه-روش مایکروویو-اختراع مایکروویو-جمع آوری مایکروویو در ژاپن که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

اندازه گیری اشعه مایکروویو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع مایکروفر ضد اشعه-مایکروویو بدون اشعه-روش مایکروویو-اختراع مایکروویو-جمع آوری مایکروویو در ژاپن  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اندازه گیری اشعه مایکروویو باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
اندازه گیری اشعه مایکروویو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع اندازه گیری اشعه مایکروویو در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مایکروفر ضد اشعه-مایکروویو بدون اشعه-روش مایکروویو-اختراع مایکروویو-جمع آوری مایکروویو در ژاپن  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از اندازه گیری اشعه مایکروویو را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

اندازه گیری اشعه مایکروویو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  اندازه گیری اشعه مایکروویو را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مایکروفر ضد اشعه-مایکروویو بدون اشعه-روش مایکروویو-اختراع مایکروویو-جمع آوری مایکروویو در ژاپن  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

اندازه گیری اشعه مایکروویو
امواج مایکروویو چیست؟
این امواج مانند نور مرئی از جنس امواج الکترو مغناطیسی هستند که فرکانس بسیار بالا و طول موج بسیار کمی دارند تمام امواج رادیویی ، مادون قرمز ، نور مرئی ، موبایل ، رادیو ، ماهواره ... از جنس امواج الکترو مغناطیسی هستند و فرق آنها در فرکانس و توان تشعشع آنهاست.
امواج مایکروویو در مسیر حرکت خود یا پس از برخورد با ماده انعکاس پیدا می کنند یا عبور می کنند و با جذب ماده می شوند. این امواج اگر به سطح فلزات برخورد کنند، منعکس خواهند شد، از شیشه و پلاستیک عبور می کنند و موادی که حاوی آب هستند مانند غذاها و بدن انسان انرژی این امواج را جذب می کنند.
مایکروفر چگونه کار میکند؟
در مایکروفر یک وسیله بنام مگنترون Magnetron وجود دارد که این امواج را تولید میکند این امواج با فرکانس 2450 مگاهرتز ایجاد می شود و در فضای مایکرو فر پخش می شود و توسط دیوار فلزی آن منعکس شده و روی ماده غذایی متمرکز می شود . مولکول های آب درون غذا دارای دو قطب مثبت و منفی هستند و زمانی که در معرض امواج ماکروویو قرار می گیرند، با همان فرکانس امواج شروع به نوسان می کنند و مرتباً جهت قطب مثبت و منفی آنها جابه جا می شود. مولکول ها حدود میلیون ها بار در ثانیه نوسان می کنند و در حین حرکت به مولکول های اطراف شان برخورد می کنند. درنتیجه به علت اصطکاک دمای ماده غذایی به سرعت بالا می رود.
فر مایکروویو چگونه کار میکند؟
دستگاه مایکروویو به وسیله قطعه مگنترون، امواجی به نام مایکروویو را تولید می کند. علت نامگذاری دستگاه نیز به همین خاطر می باشد. به مرور زمان فر مایکروویو با نام های مستعار مایکروفر- ماکروفر- ماکروویو- سولاردم در بازار شناخته شد. اما نام علمی و اصلی این دستگاه فر مایکروویو می باشد.
امواج مایکروویو چگونه باعث گرم شدن یا پختن غذا می شود؟
اشعه مایکروویو به وسیله مگنترون در داخل کابین مایکروفر مایکروویو منتشر می شود. سپس توسط دیوار فلزی آن منعکس شده و روی مواد غذایی متمرکز می شود. مولکول های آب درون غذا زمانی که در معرض اشعه مایکروویو قرار می گیرند، در حدود میلیون ها بار در ثانیه نوسان می کنند. در حین حرکت به مولکول های اطراف شان برخورد کرده و درنتیجه به علت اصطکاک، دمای ماده غذایی به سرعت بالا می رود.
تأثیر اشعه مایکروویو بر سلامت انسان:
مطالعات جدید سازمان بین المللی غذا و دارو امریکا FDA، مسئله مسمومیت زایی و سرطان زایی مواد غذایی پخته شده با امواج مایکروویو را رد کرده است. باید به خاطر داشت که تابش اشعه مایکروویو با خاموش شدن دستگاه یا قطع برق به طور کامل متوقف می شود. لذا اشعه در غذا نیز باقی نمی ماند و هرگز غذا را آلوده به ذرات رادیواکتیو نمی کند.
آیا ممکن است اشعه مایکروویو از دستگاه خارج شده و موجب آسیب به بدن انسان شود؟
کار این امواج گرم کردن یا پختن مواد غذایی داخل کابین می باشد. اما باید بدانید که نشت اشعه از فرهای مایکروویو به خارج از کابین نیز می تواند بافت های بدن را گرم نماید. که باعث بیماری ها و آسیب های جبران ناپذیر در بدن انسان می شود.
بیماری ها و آسیب های جبران ناپذیر ناشی از نشت اشعه مایکروویو:
سردرد و سرگیجه
اضطراب و بی خوابی
افزایش فشار خون
خشکی مردمک چشم
آب مروارید
تداخل در عملکرد باتری قلب
خشکی و لک های پوستی
بیماری های پوستی مزمن
زنگ در گوش، کاهش شنوایی
شنیدن تپش قلب و آریتمی
از بین رفتن اسپرم و نازایی موقت در مردان
سقط جنین در زنان
معرفی دستگاه استاندارد تست اشعه مایکروویو:
دستگاه تست اشعه مایکروویو ابزاری قابل حمل است. که در برابر خرابی های ناشی از استفاده بیش از حد و تکان های فیزیکی ایمن است. استفاده از این ابزار برای اندازه گیری میزان اشعه پرخطر اطراف فر های مایکروویو ضروری می باشد. استفاده از دستگاه تست اشعه برای مایکروفر هایی که سالم و در حال استفاده هستند یا مایکروفر های تعمیر شده، الزامی و ضروری می باشد.
استاندارد های بین المللی:
بر اساس استاندارد بین المللی سازمان غذا و داروی امریکا و بهداشت رادیولوژیكی دولت آمریكا  (FDA / CDRH)، استفاده از دستگاه تست اشعه مایکرویوو الزامی است. به کار گیری سرویس تست اشعه جهت کنترل و حفظ سلامت انسان و پیشگیری از خطرات نشت اشعه مایکروویو لازم است. این خطرات شامل بیماری ها و آسیب های جبران ناپذیر آن بر بدن انسان است. برای تمامی مراکز تعمیرات مایکروفر، ماکروفر، مایکروویو و سولاردم استفاده از دستگاه تست اشعه مایکروویو الزامی است.
محدودیت های داخلی:
اما با توجه به محدودیت ها و عدم رعایت و اجرای قوانین بین المللی در کشور ایران، استفاده از دستگاه استاندارد تست اشعه مایکروویو بسیار محدود است. کلینیک تجهیزان سرویس برای اولین بار سرویس ویژه ایمن سازی اشعه پرخطر مایکروویو را در ایران ارائه میدهد. این خدمات نوین با بالاترین سرعت، کیفیت و دقت به هموطنان ارائه می شود.
همچنین پس از انجام تمامی مراحل تست و رفع اشعه مایکروویو، در مرحله نهایی کارت سلامت صادر می شود. که دارای 12 ماه اعتبار می باشد و به دستگاه مایکروویو الصاق می گردد.
اندازه گیری اشعه مایکروویو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات مایکروفر ضد اشعه-مایکروویو بدون اشعه-روش مایکروویو-اختراع مایکروویو-جمع آوری مایکروویو در ژاپن  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اندازه گیری اشعه مایکروویو را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اندازه گیری اشعه مایکروویو را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟